Skip to content Skip to footer
  1. Regulamin określa zasady sprzedaży, dostawy i montażu produktów świadczonych przez: Piotr Macholla, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Strefa Podłóg i Drzwi Piotr Macholla, 14-100 Ostróda, ul. Handlowa 2, NIP: 741-148-62-78.
  2. W przypadku zawarcia Zamówienia Klient jest zobowiązany do:
    • samodzielnego wykonania pomiarów, w oparciu o które zostanie złożone zamówienie u Producenta,
    • odebrania przedmiotu Zamówienia w ciągu 2 dni od dnia udzielenia przez Wykonawcę informacji o dostawie Przedmiotu Zamówienia przez Producenta.
    • zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w terminach i wysokościach ustalonych w Regulaminie.
  3. W przypadku zawarcia Zamówienia sprzedaży, dostawy i montażu Klient jest zobowiązany do:
    • udostępnienia budynku Wykonawcy celem zrealizowania przedmiotu Zamówienia, w terminie określonym w Zamówieniu, w tym dokonania pomiarów,
    • zapewnienia Wykonawcy możliwości poboru energii elektrycznej, składowania śmieci,
    • zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w terminach i wysokościach ustalonych w Regulaminie.
  4. Dokonanie montażu Przedmiotu Zamówienia jest możliwe w następujących warunkach:
    • montaż nie może odbywać się w temperaturze poniżej 18°C wewnątrz budynku,
    • w trakcie montażu Przedmiotu Zamówienia nie mogą być wykonywane inne prace budowalne/montażowe, które to mogłyby uniemożliwić wykonanie montażu lub doprowadzić do uszkodzenia Przedmiotu Zamówienia.
  5. Warunki Gwarancji:
    • W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów lub prac montażowych Klient jest zobowiązany do powiadomienia Wykonawcy o tychże wadach w ciągu 14 od dnia wystąpienia wady.
    • W przypadku gdy wada dotyczy usług montażu i wynika z niewłaściwego wykonania usługi przez Wykonawcę, Wykonawca  niezwłocznie podejmie działania mające na celu usunięcie usterki.
    • W przypadku gdy wada dotyczy przedmiotu Zamówienia dostarczonego przez producenta, Wykonawca złoży w imieniu Klienta reklamację u producenta.
  6. W przypadku zakupu przez Klienta towaru w okleinach drewnianych lub wykonanych z drewna, różnice w odcieniu wynikające ze struktury drewna lub rysunku słojów nie mogą być traktowane jako wady podlegające niezgodności towaru z Zamówieniem.
  7. Brak jest możliwości odstąpienia od Zamówienia lub modyfikacji Przedmiotu Zamówienia po uiszczeniu zadatku i wysłaniu Zamówienia przez Wykonawcę do producenta. Odstąpienie od Zamówienia po jego wysłaniu do producenta powoduje, iż zadatek przepada na rzecz Wykonawcy.
  8. W dniu podpisania Zamówienia Klient wpłaca Wykonawcy zadatek w wysokości 50% wynagrodzenia określonego w Zamówieniu, a Wykonawca pisemnie potwierdza odbiór powyższej kwoty.
  9. Pozostała część wynagrodzenia zostanie uiszczona przez Klienta w następujący sposób:
    • Wykonawca niezwłocznie po otrzymaniu Przedmiotu Zamówienia od producenta informuje Klienta o dostawie Przedmiotu Zamówienia.
    • Klient w ciągu 2 dni, od udzielenia informacji o dostawie Przedmiotu Zamówienia przez Producenta, jest zobowiązany dokonać zapłaty pozostałej części wynagrodzenia określonego w Zamówieniu.
  10. W trakcie przekazania Klientowi Przedmiotu Zamówienia Wykonawca przekaże Klientowi wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji Przedmiotu Zamówienia dostarczone wraz z Przedmiotem Zamówienia przez producenta.
  11. W przypadku niewykonania Przedmiotu Zamówienia z okoliczności leżących po stronie Klienta, zadatek przepada na rzecz Wykonawcy.
  12. Klient jest zobowiązany do uiszczenia wynagrodzenia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku nieuiszczenia pozostałej części wynagrodzenia w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Przedmiotu Zamówienia przez Producenta do Wykonawcy, Wykonawca możne od zamówienia odstąpić bez wyznaczenia dodatkowego terminu i otrzymany zadatek zachować.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego salonu, gdzie możesz osobiście zapoznać się z naszą ofertą oraz skorzystać z naszego fachowego doradztwa. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na spotkanie lub zapytać o szczegóły naszej oferty.